7 nippi

7 nippi uurimuse planeerijale (raamatust Uuri ja kirjuta, 2007)

  • Teen korraliku töö mõõduka, etteplaneeritud aja jooksul.
  • Ma ei tee oma uurimusest eluaegset projekti.
  • Ma ei pea siiski kangekaelselt kinni teemast, mis juba algetapil tekitab suuri teostamisraskusi või mis osutub raskesti liigentatavaks, nigelaks või mu eesmärkidele mittevastavaks.
  • Mõistan, et minu uurimustöös võib midagi puudu jääda.
  • Mõistan, et elu jätkub ka pärsat uurimustööd ja et kõike pole vaja paigutada ühte ja samasse töhe.
  • Võin jätkata hiljem tegemist uute, huvitavate teemadega, mis sugenevad uurimuse jooksul.
  • Minu uurimus kujutab endast ainult üht võimalikku teemakäsitlust.

0 Responses to “7 nippi”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Kalender

oktoober 2009
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

