Uurimispäeviku roll minu jaoks..

Uurimispäeviku mõte tundub mulle üsna meeldiv. Kuna nii ma saan endale kõige paremini teha ettekirjutusi ning ehk pean ka neist kinni. Kuid samas, ma kardan, et selle alustamisega võib tekkida raskusi. Millal ma selle lõpuks ära teen? Ja kui korralikult? Peas liiklevad igasugused erinevad mõtted…

0 Responses to “Uurimispäeviku roll minu jaoks..”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Kalender

oktoober 2009
E T K N R L P
« sept.   nov. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

