Kuubi mäng

“Paide Gümnaasiumi üritused alates aastast 2000”

  1. Kirjelda oma objekti või nähtust kasutades kõiki oma meeli.
    Ma kuulen, mida räägitakse nendest üritustest. Ma kuulen, kui ma olen ise üritusel, mis räägitakse. Ma saan maiitsta erinevaid toite, kui seal neid pakutakse. Ma saan nuusutada seda lõhna, mis on üritusel. Ma saan kompida asju. Ma saan näha seda, mida näidetakse…
  2. Võrdle! Millega see on ühesugune, mille poolest erineb mõnest lähimõistest? On eri tüüpe üritusi. Näiteks traditsioonilised üritused ja uued üritused. Need, mis toimuvad koolis või on alguse saanud koolist. Ei ole üleüldse üritused.
  3. Assotsieeri. Millega seostub? Väga aktiivsete õpilastega, kes viitsivad ja tahavad teha üritusi, võtavad vastutust.  Õpetajate või koolitöötlajatega, kes aitavad. Teatud õpilastega, kes on koguaeg nende tegelemisega.
  4. Analüüsi. Kuidas on tehtud? Millest see koosneb? Millisesse laiemasse tervikusse see kuulub? Laiem tervik on üritused, nende korraldamine. Tehakse hästi, kuid alati ei ole õpetajad nõus. Kuidas tehakse, kuidas see mõjutab õpilaste õppetööd, kes seda korraldavad. Palju käiakse üritustel?
  5. Rakenda. Kus seda kasutada saab? Mille jaoks seda vajatakse? Seda kasutatakse? Huvijuhil on kindlasti põnev teada, kuidas õpilased suhtuvad üritustesse. On ka parem teada, mis üritusi tuleks edaspidi korraldada.  Ise saaksin ka rohkem ürituste kohta teada, kuidas ka paremini neid korraldada.
  6. Argumenteeri. Esita põhjendusi poolt ja vastu. Õpetajad võivad vastu olla, seadusandluses võib midagi vastu olla. Õpilased võivad ju tahta teha vägevat üritust, kuid üle seaduse ei saaks astuda. Eelarve võib olla olematu, keegi ei pruugi toetada üritust.
  7. Ajakirjaniku küsimused. Mida? Kes? Kus? Millal? Miks? Kuidas? Paide Gümnaasiumi üritused, see teema puudutab PG  õpilasi/töötajaid, üritusi on vaja selleks, et oleks ka mingit meelelahutust ning käia kuskil, mitte niisama “ringi hängida”. Üritused aastast 2000, sest see teeb juba 10 aastat ning see on paras aeg uurimiseks. …
  8. Kirjuta asjast oma heale tuttavale. Kujutle, mis küsimusi tema esitaks. Miks olen teemast huvitatud ja kuidas kavatsen seda käsitleda? Anna põhjendatud vastuseid jaburatele küsimustele. Teen uurimust PG üritustest, sest mind huvitab, kuidas see mõjutab õpilasi, kes seda teevad ning millised üritused meeldiavd noortele. Mis tundub neile kõige lahedam ja kus nad üldse ei käiks. Kavatsen uurida õpilaste ja ka õpetajate arvamusi.  …
  9. Loe. Tuleks hästi palju lugeda, mitte ainult teaduslikku vaid ka ilukirjanduslikku. ..

0 Responses to “Kuubi mäng”



  1. Lisa kommentaar

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s




Kalender

oktoober 2009
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

%d bloggers like this: